Hjertelig tillykke til Jette Andersen, Redsted, som var dobbelt heldig, hun vandt både 1. og 5. præmien i vores lotteri for juni måned, dog ikke på samme nummer.
2 billetter til Jesperhus, Perlesæt fra HAMA, og gavekort til Garderoben.
Handel lokalt, og støt vores sponsorer.